Retur og reklamation

Du har 14 dages fuld returret fra den dag du modtager pakke.

For at benytte returretten skal pakken sendes retur senest 14 dage efter du har modtaget pakke.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen. 
Uafhentet pakker fratrækkes 114 kr. fra returprisen, hvilket svare til en fragt til pakke shop på 46 kr. samt en hjemmelevering på 68 kr.
Udfyld returseddelen samt send en mail, at du ønsker at returnere varen.

  • Udfyld returseddelen som du modtag sammen med dine varer.
  • ønskes returlabel, tryk på linket opret returnering over denne tekst
  • Send dine varer retur sammen med returseddelen.
  • Du er også velkommen til selv at købe en returlabel (OBS. du kan ikke sende retur med DAO da de leverer om natten). Returpakken kan ikke sendes retur til pakkeshop eller på efterkrav. Du betaler selv for at sende dine varer retur.
  • Når vi har modtaget din pakke retur, overfører vi pengene til din konto normalt inden for 3 hverdage.
  • Ved returnering af hele din ordre refunderes fragten for den billigste levering 46 kr. Dette gør sig også gældende, hvis du har valgt en hjemmelevering. 

Pakken kan kun sendes retur til:
Plusmore
Møllebakke 4
4581 Rørvig
Eller afleveres personligt på mit lager efter aftale.
Der er ingen faste åbningstider, derfor at det vigtigt at skrive eller ringe for at aftale et tidspunkt på tlf. 31349689.
Lager/showroom
Møllebakken 4, 4581 Rørvig

Returpakken kan ikke sendes retur til pakkeshop/pakkeboks eller på efterkrav. Du står selv for udgifter til at sende varen retur, det er dig der hæfter for pakken til vi har modtaget den hos Plusmore.dk.

VIGTIGT HUSK!
Varen tages kun retur i ubrugt stand, samt må ikke lugte af røg og parfume, eller være fyldt med dyrehår. Prismærker må ikke være fjernet fra varen, hvis varen har mistet værdi kan det trækkes fra varens handelsmæssige værdi og dermed fratrækkes det beløb du får tilbage fra varens købspris.

Returnering vedrørende køb af sko/støvler: Æsken skal med retur samt prismærket må ikke være fjernet, der må ikke være tegn på brugsspor.

Ved Reklamation.
Skriv en mail samt beskriv hvad der er galt, vedlæg billeder. når vi har godkendt din reklamation ombytter vi vare hvis muligt, ellers sender vi dine penge retur.
Husk almindelig slid eller forkert håndtering ikke høre under reklamationret.
Husk at gemme din kvitteringen, det er din dokumentation for købstidspunktet.

Kontakt os gerne på kontakt@plusmore.dk for spørgsmål.

Som forbruger har du ret til at klage, hvis du er utilfreds med varen du har købt og vi ikke kan nåes til en fornuftig enighed. Vil du klage over dit køb, kan det gøres til.

Center for klageløsning
Nævnenes HusToldboden
28800 Viborg
www.forbrug.dk